Pozivom Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima želi se doprinijeti otklanjanju posljedica krize uzrokovane bolešću COVID-19 i potaknuti ponovno oživljavanje potencijala održivog rasta i zapošljavanja ulaganjima u kapacitete za preradu i marketing poljoprivrednih proizvoda te tranzicija poduzeća prema digitalnom gospodarstvu.
Rok za podnošenje prijava: 6. veljače 2023. od 12 sati do 4. svibnja 2023. do 12 sati
Prihvatljivi korisnici:
- Fizičke i pravne osobe registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda u odgovarajućim registrima do 30. rujna 2022. godine
- Fizičke i pravne osobe koje nisu registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda, ali su upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana na dan 30. rujna 2022. godine, pod uvjetom da se do podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu registriraju za preradu poljoprivrednih proizvoda
- Proizvođačke organizacije, pod uvjetom da se do podnošenja konačnog zahtjeva za isplatu registriraju za preradu poljoprivrednih proizvoda
- Fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika najmanje godinu dana na dan 30. rujna 2022. godine koje ne moraju biti registrirane za preradu poljoprivrednih proizvoda (u slučaju samostalnog ulaganja u marketing primarnih poljoprivrednih proizvoda).
Ukupan iznos bespovratnih sredstava: 200 milijuna HRK (26,54 milijuna EUR)
Visina javne potpore: od 15.000 EUR do 2 milijuna EUR (do 200.000 EUR za korisnike početnike i korisnike čiji je zbroj vrijednosti tri najveća godišnja prometa u razdoblju od pet godina koje prethode godini u kojoj je podnesen zahtjev za potpore manji od iznosa od 200.000 EUR).
Intenzitet javne potpore: do 50% iz Instrumenta EU za oporavak i otpornost
Trajanje projekta: 24 mjeseca, ne kasnije od 30. lipnja 2025. godine
Prihvatljivi troškovi i aktivnosti:
- Ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje objekata za preradu s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
- Ulaganje u nabavu i ugradnju strojeva i opreme/ugradnju opreme za preradu i ostale postupke koji su u funkciji djelatnosti prerade
- Ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje objekata za prodaju i prezentaciju vlastitih poljoprivrednih proizvoda (isključujući kušaonice)
- Ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje objekata za obradu otpadnih voda, filtriranje zraka i rashladne sustave s pripadajućom unutarnjom i vanjskom infrastrukturom
- Ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju i opremanje objekata ostalih gospodarskih objekata, upravnih prostorija s pripadajućim sadržajima, opremom i infrastrukturom koji su u funkciji djelatnosti prerade
- Nabava gospodarskih vozila
- Kupnja zemljišta i objekata radi realizacije projekta
- Opći troškovi (prihvatljivi do 10% vrijednosti ukupno prihvatljivih troškova projekta)
- Troškovi pripreme poslovnog plana (do 2% ukupno prihvatljivih troškova, ali ne više od 37.672 HRK)
- Troškovi pripreme dokumentacije (do 2% ukupno prihvatljivih troškova, ali ne više od 75.345 HRK)
- Troškovi projektno-tehničke dokumentacije, geodetskih podloga, elaborata i trošak nadzora (prihvatljivi u iznosu koji čini razliku zbroja troškova navedenih u podstavcima a. i b. i gornje granice od 10% od ukupno prihvatljivih troškova projekta bez općih troškova)
- Nematerijalni troškovi
- Kupnja ili razvoj računalnih programa
- Kupnja prava na patente i licence
- Zaštita autorskih prava
- Registracija i održavanje žigova
- Ostali nematerijalni troškovi povezani s materijalnim ulaganjem
Ukoliko Vam je potrebno savjetovanje u vezi s Pozivom ili usluga pripreme prijave, kontaktirajte nas!